Zespół projektowy
Koordynator projektu – mgr Anna Makówka, główny specjalista w Wydziale Rozwoju i Promocji Starostwa Powiatowego w Pułtusku. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika, posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz certyfikat pedagoga rodzinnego. Od 2008 roku zarządza projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej pełniąc funkcję koordynatora. W Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Pułtusku pracuje jako doradca zawodowy – członek składu orzekającego. Posiada wiedzę z zakresu zdrowia publicznego i zaburzeń psychicznych oraz doświadczenie w pracy z rodziną.
Asystent koordynatora – mgr Katarzyna Gutowska, starszy specjalista w Wydziale Rozwoju i Promocji Starostwa Powiatowego w Pułtusku. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. W Starostwie Powiatowym w Pułtusku pracuje od 2004r. Posiada ponad 9-letni staż pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków zewnętrznych i zarządzaniem projektami.
Specjalista ds. informacji i promocji – mgr inż. Joanna Majewska, starszy specjalista w Wydziale Rozwoju i Promocji Starostwa Powiatowego w Pułtusku. Ukończyła studia na Politechnice Lubelskiej na Wydziale Mechanicznym oraz Zarządzania i Podstaw Techniki na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Zarządzanie i Marketing. Posiada 7-letni staż pracy w administracji publicznej. Interesuje się poszukiwaniem przodków, zdrowym odżywianiem i feng shui. W wolnych chwilach czyta literaturę psychologiczną oraz z zakresu zaburzeń odżywiania.
Pracownik ds. zamówień publicznych – mgr Marianna Permanicka, Dyrektor Wydziału Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Pułtusku. Ukończyła studia magisterskie ekonomiczne w Szkole Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie Szkoła Główna Handlowa) oraz studia podyplomowe w zakresie kontroli Administracji Publicznej w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku. Od kilkunastu lat zajmuje się zarządzaniem w administracji publicznej, a jednym z obszarów jest organizacja i nadzorowanie zamówień publicznych, realizowanych przez Zarząd Powiatu w Pułtusku.
Pracownik ds. finansowo-księgowych – mgr Monika Patrycy, inspektor w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Pułtusku. Ukończyła studia licencjackie w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości oraz uzupełniające studia magisterskie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Ponadto ukończyła Studia Podyplomowe z rachunkowości w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Posiada certyfikat Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ma 10-letnie doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej, w tym w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.